Κλείνει λόγω άσκησης η εθνική οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης
Κλείνει λόγω άσκησης η εθνική οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης από τον Ευαγγελισμό μέχρι τον Πλαταμώνα.
Συγκεκριμένα, κλειστό θα παραμείνει, από αύριο Τετάρτη 3 Απριλίου 2019, από το βράδυ (22:00) μέχρι το πρωί της Πέμπτης (6:00) το τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, από τον ανισόπεδο κόμβο Ευαγγελισμού μέχρι το νοτιότερο άκρο του ανισόπεδου κόμβου Πλαταμών, λόγω εκτέλεσης άσκησης ευρείας κλίμακας στη σήραγγα Τ1.
Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, «θα υπάρξει αποκλεισμός της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κλάδο εισόδου προς τον αυτοκινητόδρομο στον ημικόμβο Ραψάνης, με κατεύθυνση προς Αθήνα».
Πηγή:iefimerida.gr
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr