Ημαθία- Άνοιξε η σιδηροδρομική γραμμή μετά τη θανατηφόρα σύγκρουση
Αποκαταστάθηκε στις έξι το απόγευμα η κυκλοφορία στη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας στον Άγιο Γεώργιο Ημαθίας, όπου το μεσημέρι επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε, σε διάβαση, με αγροτικό αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό των δύο επιβατών του.
Οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μετακινήθηκαν με λεωφορεία και με άλλα μέσα μεταφοράς στον προορισμό τους, ενώ συνεργεία απομάκρυναν τα συντρίμμια του αυτοκινήτου από τις γραμμές του τρένου, οι οποίες ήταν κλειστές από τη μια και μισή το μεσημέρι, λόγω του θανατηφόρου δυστυχήματος.
Πηγή- newsbeast.gr-φωτογραφία: verianet.gr
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr