Στον Ημιμαραθώνιο στα Ψαχνά ο πρόεδρος της ΟΠΣΕ-ΦΩΤΟ
Ο πρόεδρος της ΟΠΣΕ Αναστάσιος Δημητρίου παραβρέθηκε στα Ψαχνά στον Ημιμαραθώνιο (δρόμο θυσίας ) στην μνήμη του ήρωα Αγγελή Γοβιου ,πού διοργάνωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία ο Δήμος Διρφύων Μεσσαπίων για τέταρτη συνεχή χρονιά. Συμμετείχαν πλήθος αθλητών από όλοι την Ελλάδα στον Ημιμαραθώνιο των 14 χλμ ,στα 5χλμ και στα 1000 μέτρα. Στο τέλος τής εκδήλωσής εκτός από τούς αθλητές τιμήθηκε και 0 Δήμαρχος Διρφύων Μεσσαπίων, Γιώργος Ψαθάς για την προσφορά του στο πολιτισμό και τον Αθλητισμό ,από τον πρόεδρο της ΟΠΣΕ Αναστάσιο Δημητρίου.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr