ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πήραν την ευχή από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο,Κικίλιας-Μπαλατσινού, λίγο πριν από τον γάμο-ΦΩΤΟ

Πήραν την ευχή από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο,Κικίλιας-Μπαλατσινού, λίγο πριν από τον γάμο-ΦΩΤΟ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο επισκέφτηκαν σήμερα το πρωί η Τζένη Μπαλατσινού και ο Βασίλης Κικίλιας. Όπως ο ίδιος δήλωσε πήγαν στον Αρχιεπίσκοπο για να τους δώσει την ευλογία για το γάμο τους που θα γίνει την Κυριακή 16 Ιουνίου, στον Ιερό Ναό Αγίων Ισιδώρων, στον Λυκαβηττό.

Βασίλης Κικίλιας-<<Σήμερα το πρωί επισκεφτήκαμε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδας κ. Ιερώνυμο και μας έδωσε την ευλογία του για το γάμο μας. Ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση!>>

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr