Στο νοσοκομείο ο Κουφοντίνας
Στο τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Βόλου, μεταφέρθηκε λίγο μετά τις 9 το πρωί ο καταδικασμένος τρομοκράτης της 17 Νοέμβρη, ύστερα από αδιαθεσία την οποία αισθάνθηκε στις Φυλακές Κασσαβέτειας, όπου κρατείται.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα thenewspaper.gr, ο «Λουκάς της 17 Ν» μεταφέρθηκε υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας σε αναπηρικό καροτσάκι.
Αυτή την ώρα υποβάλλεται σε αναλυτικές εξετάσεις για να κριθεί η περίπτωση νέας νοσηλείας του, ύστερα από την 21ημερη απεργία πείνας, η οποία ταλαιπώρησε την κατάσταση της υγείας του.
Πηγή: newspaper.gr
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr