ΑΑΔΕ: Μαθήματα… αυτοάμυνας για εφοριακούς
Μετά και τα τελευταία περιστατικά ξυλοδαρμών κατά τη διάρκεια ελέγχων, οι εφοριακοί απαντούν και φέτος με μαθήματα… αυτοάμυνας!
Ειδικότερα, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης συνεχίζει για πέμπτη χρονιά (περίοδος 2019-2020) το πρόγραμμα Φυσικής Κατάστασης και Αυτοάμυνας και καλεί όλους τους υπαλλήλους της ΑΑΔΕ στις προπονήσεις που θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη, στις 17:30,στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, στο Ελληνικό.
Οι προπονήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις 25 Σεπτεμβρίου, ενώ το πρόγραμμα αυτό παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλους τους υπαλλήλους της ΑΑΔΕ.
ΠΗΓΗ newsbeast.gr
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr