Χαλκίδα-Αποχαιρετιστήριο Ελληνικό γλέντι στους μαθητές και καθηγητές του προγράμματος Erasmus +
Αποχαιρετιστήριο Ελληνικό γλέντι στους μαθητές και καθηγητές του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus +, από το 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Lucy.
Το χορευτικό τμήμα της Ξυρόβρυσης υπό τις οδηγίες του δάσκαλου χορού κου Δημήτρη Ελευθερίου, χόρεψε χορούς της Εύβοιας.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η Δήμαρχος Χαλκίδας Έλενα Βάκα, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού,Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννης Νέζης η πρόεδρος του ΔΟΑΠΠΕΧ Ελένη Αιδίνη, η πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Ελένη Μιτζιφίρη και η σύμβουλος της κοινότητας Μαίρη Βαρτζη.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr