ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νότια Εύβοια-Ανατίναξαν ΑΤΜ στο Μαρμάρι

Νότια Εύβοια-Ανατίναξαν ΑΤΜ στο Μαρμάρι

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Άγνωστοι ανατίναξαν τα ξημερώματα της Κυριακής 16 Φεβρουαρίου 2020 το ΑΤΜ που βρίσκεται στο Μαρμάρι της Νότιας Εύβοιας.

Η έκρηξη σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής σημειώθηκε στις 03:30πμ, ήταν πολύ ισχυρή και προκάλεσε μεγάλες υλικές ζημιές στο κατάστημα (καφενείο) που ήταν τοποθετημένο το ΑΤΜ.

Οι άγνωστοι διέφυγαν παίρνοντας μαζί τους το χρηματικό περιεχόμενο του ΑΤΜ.

Στο σημείο έφθασαν στελέχη του Αστυνομικού Τμήματος Καρύστου καθώς και μέλη της ΟΠΚΕ.

Πηγή-neastyranews.gr

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr