ΥΓΕΙΑ

Κορωνοϊός: 70χρονος από το Δήλεσι θετικός στον ιό – Πήγε μόνος του στο Γ.Ν. Χαλκίδας-Διεκομίσθη στον Ευαγγελισμό

Κορωνοϊός: 70χρονος από το Δήλεσι θετικός στον ιό – Πήγε μόνος του στο Γ.Ν. Χαλκίδας-Διεκομίσθη στον Ευαγγελισμό

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Σύμφωνα με πληροφορίες ένας άνδρας από το Δήλεσι πήγε χθες το πρωί στο Γ.Ν.Χαλκίδος μαζί με τη σύζυγο του και ζήτησε να εξετασθεί καθώς έφερε ελαφρά συμπτώματα του κορωνοϊού.
Ο 70χρονος μπήκε αμέσως σε καραντίνα στο νοσοκομείο και το δείγμα του εστάλη στο Παστέρ όπου χθες Σάββατο 28 Μαρτίου αργά το απόγευμα το αποτέλεσμα ήταν θετικό στον κορωνοϊό.
Αμέσως ο 70χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός στην Αθήνα.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr