ΥΓΕΙΑ

Κορωνοϊός: Κατέληξε 66χρονος στην Πέλλα-Στους 54 οι νεκροί

Κορωνοϊός: Κατέληξε 66χρονος στην Πέλλα-Στους 54 οι νεκροί

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Ένα ακόμη άτομο έχασε τη ζωή του από τον κορωνοϊό στη χώρα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των νεκρών στους 54.

Πρόκειται για έναν 66χρονο από το Μαυροβούνι Πέλλας που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Έδεσσας και είχε υποκείμενο νόσημα.

Ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Ιορδάνης Τζαμτζής, μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6, «ο 66χρονος είχε κάνει μετακινήσεις στη Θεσσαλονίκη σε νοσοκομείο γιατί είχε κάποια προβλήματα υγείας και νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στο νοσοκομείο της Έδεσσας». Ανέφερε ακόμη ότι είχε υποκείμενο νόσημα, ενώ ο ΕΟΔΥ έχει αναλάβει την ιχνηλάτιση των επαφών του.
Πηγή: iefimerida.gr

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr