ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σε τηλεδιάσκεψη για τον Τουρισμό καλεί σήμερα τους Δημάρχους της Εύβοιας η πρόεδρος του Επιμελητηρίου

Σε τηλεδιάσκεψη για τον Τουρισμό καλεί σήμερα τους Δημάρχους της Εύβοιας η πρόεδρος του Επιμελητηρίου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Τηλεδιάσκεψη θα πραγματοποιηθεί σήμερα το μεσημέρι για τον Τουρισμό στην Εύβοια με πρωτοβουλία της προέδρου του Επιμελητηρίου Βούλας Αγιοστρατίτη.

Η πρόεδρος του Επιμελητηρίου έχει προσκαλέσει τους δημάρχους της Εύβοιας και τον π΄ροεδρο των ξενοδόχων Μιλτιάδη Χέλμη έτσι ώστε να συζητήσουν τα πλάνα της προώθησης του Νομού με στόχευση τον εσωτερικό τουρισμό.

Η τηλεδιάσκεψη θα πραγματοποιηθεί στις 14.00 μ.μ.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr