Tsokos-fruit – Ο βασιλιάς των φρούτων & λαχανικών στη Χαλκίδα

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και οι επιλογές σε νόστιμα, υγιεινά και δροσερά φρούτα είναι πολλές. Από τα κεράσια μέχρι το πεπόνι τα καλοκαιρινά φρούτα σας χορταίνουν και σας γεμίζουν ενέργεια όλη την ημέρα. H Tsokos-fruit διαθέτει τα καλύτερα φρούτα γευστικά αλλά και στις καλύτερες τιμές.

Πηγές βιταμινών, ιχνοστοιχείων, μετάλλων και φυτικών ινών τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν τροφές υψηλής θρεπτικής αξίας απαραίτητες στην καθημερινή διατροφή μας. Μία σαλάτα με λαχανικά ή μία φρουτοσαλάτα παγωμένη στο ψυγείο εφοδιάζουν τα παιδιά αλλά και τους μεγάλους με πολύτιμα στοιχεία και φυτικές ίνες, που προάγουν την σωματική και νοητική υγεία, βοηθούν στη λειτουργία του εντέρου και προστατεύουν από την εμφάνιση σοβαρών νοσημάτων, όπως ο καρκίνος και τα καρδιαγγειακά νοσήματα, στην ενήλικη ζωή.

Στον Tsokos-fruit  ολοταχώς για:

Καρπούζι: Σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού ξεδιψάει και ενυδατώνει καθώς η περιεκτικότητά του σε νερό αγγίζει το 92%. Ο συνδυασμός μάλιστα του νερού με τις φυτικές ίνες βοηθά στην πρόληψη αλλά και την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας. Καταναλώνεται χωρίς το άγχος των θερμίδων καθώς τα 100 γραμμάρια περιέχουν μόλις 30 θερμίδες. Ακόμη είναι πλούσια πηγή βιταμίνης Α και C. Η αντιοξειδωτική του δράση οφείλεται και στο λυκοπένιο που σύμφωνα με τους επιστήμονες έχει προληπτική δράση κατά του καρκίνου.

 

Κεράσια: Αντιοξειδωτικά και αντικαρκινικά χάρη στη χρωστική ουσία ανθοκυάνη, που δίνει μάλιστα και το κόκκινο χρώμα στο φρούτο. Ακόμη είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και σε βιταμίνες του Β συμπλέγματος (Β1, Β2, Β3), φυλλικό οξύ και βιταμίνη C. Ανάμεσα σε άλλα τα κεράσια βοηθούν στην πρόληψη της δημιουργίας πλάκας των δοντιών, άρα και της τερηδόνας και αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για να τα καταναλώνουν τα παιδιά. Αν και φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και βοηθούν σε καταστάσεις αναιμίας.

 

Ροδάκινο: Το ροδάκινο είναι ένα φρούτο που περιέχει πρωτεΐνες πολλά αντιοξειδωτικά, κάλιο, φώσφορο, βιοτίνη, σίδηρο και ασβέστιο, βιταμίνη C και Ε.

Χάρη στην περιεκτικότητα του σε ιχνοστοιχεία, μέταλλα και βιταμίνες βοηθά το νευρικό σύστημα και μειώνει το στρες και το αίσθημα κόπωσης.

 

Βερίκοκο: Με τρία μόλις βερίκοκα  3 περίπου βερίκοκα καλύπτουμε σχεδόν το 100% της καθημερινής μας ανάγκης σε βιταμίνη Α. Ακόμη, τα βερίκοκα αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης C, φλαβονοειδών και καροτενοειδών (β-καροτένιο, λυκοπένιο, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη), στα οποία οφείλεται και το πορτοκαλί τους χρώμα. Ο κατάλογος δεν τελειώνει εδώ: Β3, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, ασβέστιο και άλλα πολύτιμα μέταλλα και φωτοχημικά.

 

Πεπόνι: Οι διατροφολόγοι το εκτιμούν ιδιαίτερα και παρά την υψηλή σχετικά με άλλα φρούτα περιεκτικότητά του σε σάκχαρα το συστήνουν ανεπιφύλακτα καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και, C, θειαμίνη, νιασίνη, Β6 και κάλιο.

 

Μπανάνα: Θεωρείται υπερ-φρούτο και οι παιδίατροι τη βάζουν ψηλά στη λίστα όχι μόνο με τα αγαπημένα φρούτα των παιδιών αλλά και τα πιο πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Το κάλλιο, μάλιστα, το οποίο «περισσεύει» στις μπανάνες είναι εξαιρετικό καρδιοπροστατευτικό. Αν δε μπει σε συναγωνισμό με το μήλο; Έχει πέντε φορές περισσότερη βιταμίνη Α.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα τους tsokos-fruit.gr/