Η μεγάλη επιστροφή του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός. Το μεσημέρι της Κυριακής (21/6) πράσινη ΚΑΕ ανακοίνωσε ότι ο πολυνίκης τεχνικός θα καθοδηγήσει ξανά το «τριφύλλι» για τα επόμενα 3 χρόνια, 14 χρόνια μετά την αποχώρησή του από το σύλλογο.

Foto/ instagram dpg
Όπως έγινε γνωστό το απόγευμα της ίδιας ημέρας (Κυριακή) η παρουσίαση του Σέρβου προπονητή στους εκπροσώπους του Τύπου θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι της Δευτέρας(22/6) στις 13:00 στο νέο lounge του «T-Center».
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr