ΔΙΕΘΝΗ

TikTok: Μπαίνει στο στόχαστρο της Κομισιόν – Ξεκινά ο διάλογος με τις Αρχές προστασίας καταναλωτών

TikTok: Μπαίνει στο στόχαστρο της Κομισιόν – Ξεκινά ο διάλογος με τις Αρχές προστασίας καταναλωτών
TikTok: Μπαίνει στο στόχαστρο της Κομισιόν - Ξεκινά ο διάλογος με τις Αρχές προστασίας καταναλωτών

Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών επιβολής της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών (CPC) ξεκίνησαν επίσημο διάλογο με την TikTok για να επανεξετάσουν τις εμπορικές πρακτικές και την πολιτική της. Αυτό ακολουθεί προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) που έλαβε χώρα νωρίτερα φέτος σχετικά με τις παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών από την TikTok. Τομείς ιδιαίτερου ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν κρυφό μάρκετινγκ, επιθετικές τεχνικές διαφήμισης που απευθύνονται σε παιδιά και ορισμένους όρους στις πολιτικές της TikTok που θα μπορούσαν να θεωρηθούν παραπλανητικές για τους καταναλωτές.

Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Nτιντιέ Ρέιντερς σημείωσε ότι «η τρέχουσα πανδημία έχει επιταχύνει περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτό έφερε νέες ευκαιρίες, αλλά δημιούργησε επίσης νέους κινδύνους, ιδίως για ευάλωτους καταναλωτές».

Ο ίδιος προσέθεσε ότι «στην Ευρωπαϊκή Ένωση, απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκεκαλυμμένη διαφήμιση, όπως μπάνερ σε βίντεο».

Η TikTok έχει ένα μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές CPC, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.

Την ίδια ώρα που η δημοφιλής εφαρμογή καλείται να αντιμετωπίσει τις Αρχές Προστασίας Καταναλωτών της ΕΕ, στις ΗΠΑ έγινε η εφαρμογή με τα περισσότερα downloads παγκοσμίως και το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αναπτύχθηκε όσο κανένα άλλο κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Και η τρελή πορεία του συνεχίζεται. Η εφαρμογή επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στη ζωντανή ροή προγράμματος, ενώ πλέον συνεργάζεται με ολοένα και περισσότερα διάσημα ονόματα και γνωστούς καλλιτέχνες προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους χρήστες. Παράλληλα, εδραιώνεται συνεχώς στην αμερικανική κουλτούρα.

Την περασμένη Πέμπτη, ο Γιμίνγκ ανακοίνωσε πως θα παραιτηθεί από διευθύνων σύμβουλος της ByteDance, κλείνοντας σχεδόν μια δεκαετία στο τιμόνι μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο, με τον Ρούμπο Λιάνγκ να ορίζεται ως ο νέος CEO.

Πάντως, ο Γιμίνγκ θα παραμείνει στην εταιρεία για να επικεντρωθεί στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της. «Η αλήθεια είναι ότι δεν διαθέτω κάποιες από τις δεξιότητες που πρέπει να έχει ο ιδανικός μάνατζερ», έγραψε σε μια επιστολή του προς τους υπαλλήλους της εταιρείας. «Ανησυχώ που εξακολουθώ να εμμένω σε ιδέες που είχα πριν ξεκινήσω την εταιρεία και δεν έχω εξελιχθεί επικαιροποιώντας αυτές τις παρωχημένες ιδέες».

Πηγή: imerisia.gr

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr