Σημαντικές εργασίες ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας ολοκληρώθηκαν στο Στόμιο Οξυλίθου, στο πλαίσιο δράσεων του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου με στόχο την προστασία πεζών και οδηγών σε ένα σημείο με αυξημένη κίνηση, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες.
Νέα σήμανση και διαγραμμίσεις σύμφωνα με τον ΚΟΚ
Οι παρεμβάσεις περιλάμβαναν την τοποθέτηση νέων πινακίδων κυκλοφορίας βάσει του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τη διαγράμμιση διάβασης πεζών, καθώς και προειδοποιητικές σημάνσεις για τη διέλευση πεζών. Παράλληλα, τοποθετήθηκαν πινακίδες αδιεξόδου και απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης.
Κίτρινη διαγράμμιση για αποτροπή στάθμευσης
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην κίτρινη διαγράμμιση του οδοστρώματος, η οποία υποδηλώνει ρητά την απαγόρευση στάσης και στάθμευσης οχημάτων. Σύμφωνα με τον δήμο, η παρέμβαση αυτή συμβάλλει στη βελτίωση της ορατότητας και στην ασφαλέστερη κυκλοφορία.
Ενίσχυση ασφάλειας στο παραλιακό μέτωπο
Το προηγούμενο διάστημα είχαν τοποθετηθεί και νέες προστατευτικές μπάρες κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Γιώργου Κελαϊδίτη, ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια σε ένα ιδιαίτερα πολυσύχναστο σημείο.
Υλοποίηση από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου
Οι εργασίες σήμανσης και διαγράμμισης πραγματοποιήθηκαν από το προσωπικό της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου, βάσει εγκεκριμένης τεχνικής μελέτης.
Έκκληση για τήρηση της νέας σήμανσης
Ο Δήμος Κύμης – Αλιβερίου τονίζει ότι η οδική ασφάλεια αποτελεί συλλογική ευθύνη και καλεί οδηγούς και κατοίκους να τηρούν απαρέγκλιτα τη νέα σήμανση και τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, συμβάλλοντας στην ασφαλή μετακίνηση κατοίκων και επισκεπτών.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr