Ειδησεις ευβοια

Χάθηκε 19χρονος στην Εύβοια: Είχε πάει βόλτα με τζετ σκι

Χάθηκε 19χρονος στην Εύβοια: Είχε πάει βόλτα με τζετ σκι

Συναγερμός σήμανε το βράδυ της Παρασκευής 15, Σεπτεμβρίου στο λιμεναρχείο Αιδηψού για τον εντοπισμό δεκαεννιάχρονου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Περιπέτεια έζησε δεκαεννιάχρονος σε θαλάσσια περιοχή της Βόρειας Εύβοιας το βράδυ της Παρασκευής 15, Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με πηγές του λιμενικού σώματος ο 19 χρόνος είχε βγει βόλτα με το τζετ σκι του και χάθηκε στην περιοχή Βασιλικά στη Βόρεια Εύβοια.

Μέσος δέχτηκαν στη μάχη της αναζήτησης του νεαρού δύο πλωτά παραπλέοντα σκάφη, δύο αλιευτικά σκάφη, τρία πλωτά και ένα περιπολικό ανοικτής θαλλάσης του Λιμενικού Σώματος, καθώς και ένα ελικόπτερο.

Οι έρευνες είχαν αίσιο τέλος για το 19χρονο που εντοπίστηκε στην περιοχή των Βασιλικών και έληξε ο συναγερμός στο λιμενικό σώμα.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr