Ακόμη ένα περιστατικό τηλεφωνικής απάτης καταγράφηκε στην Εύβοια, λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, με θύμα αυτή τη φορά νεαρή εργαζόμενη σε εμπορικό κατάστημα της Χαλκίδας.
Σύμφωνα με την καταγγελία στις Αρχές, το απόγευμα της Δευτέρας 23 Δεκεμβρίου, η 23χρονη δέχθηκε τηλεφώνημα στο σταθερό τηλέφωνο του καταστήματος όπου εργάζεται. Άγνωστος άνδρας παρουσιάστηκε ως υπάλληλος του λογιστηρίου και, εκμεταλλευόμενος την περίοδο καταβολής του Δώρου Χριστουγέννων, ισχυρίστηκε ότι της είχε κατατεθεί μόνο μέρος του ποσού.
Με πρόσχημα την άμεση διόρθωση του «λάθους», ζήτησε τα στοιχεία της χρεωστικής της κάρτας, πείθοντας την υπάλληλο να τα δώσει χωρίς να υποψιαστεί την απάτη. Λίγο αργότερα, η κοπέλα έλαβε δύο ειδοποιήσεις έγκρισης συναλλαγών στο κινητό της, τις οποίες αποδέχθηκε θεωρώντας ότι αφορούσαν την καταβολή χρημάτων.
Αντί για πίστωση, όμως, οι κινήσεις αφορούσαν αναλήψεις μέσω ηλεκτρονικής υπηρεσίας πληρωμών. Από τον λογαριασμό της αφαιρέθηκαν συνολικά 320 ευρώ, σε δύο συναλλαγές των 300 και 20 ευρώ.
Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία για ηλεκτρονική απάτη, ενώ το Τμήμα Ασφαλείας Χαλκίδας διεξάγει προανάκριση για τον εντοπισμό του δράστη.
Η ΕΛ.ΑΣ. υπενθυμίζει στους πολίτες να μην γνωστοποιούν ποτέ τηλεφωνικά στοιχεία τραπεζικών καρτών ή κωδικούς ασφαλείας και να ελέγχουν προσεκτικά κάθε ειδοποίηση συναλλαγής πριν την έγκρισή της.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
