Ανησυχητικές καταγγελίες για νέες απόπειρες τηλεφωνικής απάτης έρχονται από την Εύβοια, καθώς πολίτες έχουν δεχθεί τηλεφωνήματα από άτομα που παρουσιάζονται ως λογιστές ή υπάλληλοι Δημόσιων Οργανισμών. Οι απατεώνες επιχειρούν να αποκτήσουν προσωπικά δεδομένα των πολιτών, με στόχο τη λήψη ευαίσθητων στοιχείων όπως κωδικοί e-banking, αριθμοί καρτών και PIN.
Πώς προσπαθούν να σας εξαπατήσουν;
Οι δράστες χρησιμοποιούν το πρόσχημα της επιστροφής φόρων, της αποπληρωμής αναδρομικών ή της χορήγησης κρατικών επιδοτήσεων, όπως το Market Pass, για να πείσουν τα θύματά τους να αποκαλύψουν προσωπικές πληροφορίες. Αυτές οι απόπειρες εξαπάτησης γίνονται μέσω τηλεφώνου, e-mail, SMS ή ακόμα και Viber.
Η προειδοποίηση της Τράπεζας Πειραιώς
Η Τράπεζα Πειραιώς προχώρησε σε αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω e-mail προς τους πελάτες της, προειδοποιώντας τους να μην αποκαλύπτουν τα προσωπικά τους δεδομένα μέσω μη ασφαλών καναλιών. Η τράπεζα επισημαίνει ότι σε καμία περίπτωση δεν θα ζητηθούν κωδικοί e-banking ή αριθμοί καρτών μέσω τηλεφώνου ή e-mail.
Πώς να προστατευτείτε
Αν λάβετε τέτοια τηλεφωνήματα ή μηνύματα, η καλύτερη πρακτική είναι να μην δώσετε ποτέ προσωπικά στοιχεία. Κλείστε τη συνομιλία και επικοινωνήστε απευθείας με την τράπεζα ή τον αντίστοιχο οργανισμό μέσω των επίσημων αριθμών επικοινωνίας ή της ιστοσελίδας τους. Επίσης, μην ακολουθείτε συνδέσμους ή ανοίγετε συνημμένα αρχεία από άγνωστες πηγές.
Ας παραμείνουμε σε επιφυλακή για να αποφύγουμε την εξαπάτηση και την απώλεια των προσωπικών μας δεδομένων.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr