Την κατασκεύη μιας δεύτερης Υψηλής γέφυρας με τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας διεκδικεί η δημοτική αρχή Χαλκιδέων καθώς η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Εύβοια έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια.
Ειδικά τα Σαββατοκύριακα και τις ώρες αιχμής, το οδικό δίκτυο επιβαρύνεται, όπως έχει παρατηρηθεί πολλάκις, σημαντικά, με αποτέλεσμα να παρατηρείται συχνά μποτιλιάρισμα μήκους έως και τριών χιλιομέτρων στο στενό σημείο της Υψηλής Γέφυρας.
Το πρόβλημα, επανήλθε στο προσκήνιο, μετά το έκτακτο κλείσιμο της Παλιάς Γέφυρας εξαιτίας βλάβης στις αρχές Ιουλίου.
Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Εύβοιας, Γιάννης Σαλταγιάννης, ζητά από την τοπική αυτοδιοίκηση να επιταχύνει το έργο διαπλάτυνσης της Υψηλής Γέφυρας από δύο σε τρεις λωρίδες, ως άμεση λύση για την αποσυμφόρηση του οδικού δικτύου.
Η δημοτική αρχή, ωστόσο, πέρα από τη διαπλάτυνση, θεωρεί αναγκαία την κατασκευή μιας επιπλέον γέφυρας.
Υπενθυμίζεται πως σε δηλώσεις του στην Καθημερινή, ο κος Σαλταγιάννης, είχε αναφερθεί και στην ανάγκη άμεσου σχεδιασμού για την αντικατάσταση της γέφυρας του Ευρίπου, επισημαίνοντας πως παρότι η συντήρηση της κατασκευής της υπάρχουσας γέφυρας συνεχίζονται, οι φθορές λόγω του χρόνου και της θαλάσσιας γειτνίασης καθιστούν αναπόφευκτη μια πιο ριζική λύση.
«Η γέφυρα παρουσιάζει συνεχώς μικροπροβλήματα στον μηχανισμό ανοίγματος και κλεισίματος», σημειώνει ο κ. Σαλταγιάννης, τονίζοντας ότι το τεχνικό της όριο πλησιάζει. Η κατάσταση επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο από την αναμενόμενη λειτουργία του νέου περιφερειακού της Χαλκίδας, που θα διαθέτει τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας.
«Η σημερινή υποδομή δεν επαρκεί για να καλύψει τις αυξημένες κυκλοφοριακές ανάγκες», προσθέτει.
Η πρόταση του Τεχνικού Επιμελητηρίου, η οποία έχει ήδη τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, προβλέπει την κατασκευή μιας δεύτερης –δίδυμης– γέφυρας, παράλληλα με την υπάρχουσα. Η ιδέα αυτή έχει τη στήριξη των τοπικών φορέων και του δήμου, ενώ θεωρείται κρίσιμη για την αποφυγή σοβαρών κυκλοφοριακών προβλημάτων στο άμεσο μέλλον.
«Ο πληθυσμός στη βοιωτική πλευρά της Χαλκίδας έχει πλέον ξεπεράσει τις 30.000 κατοίκους. Η σημερινή γέφυρα σχεδιάστηκε πριν έξι δεκαετίες, όταν οι ανάγκες ήταν εντελώς διαφορετικές», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΤΕΕ Εύβοιας, προσθέτοντας πως, πέρα από την αντικατάσταση, απαιτείται και νέα μελέτη για τη βελτίωση της σύνδεσης της Εύβοιας με τη βοιωτική ακτή.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr