Το φετινό καλοκαίρι αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολο για τη Χαλκίδα, καθώς οι τοπικές επιχειρήσεις βλέπουν δραματική πτώση στις πωλήσεις, ενώ το σύνολο του τουριστικού κλάδου αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις.
Πτώση εσόδων & μειωμένη κίνηση
Οι βασικοί «παίκτες» της οικονομίας της Χαλκίδας – λιανεμπόριο, ξενοδοχεία, καφέ-εστιατόρια – βλέπουν καθημερινές εικόνες αντίστοιχες με τον χειμώνα, με εξαιρετικά χαμηλή κίνηση τις καθημερινές.
Η μόνη «ανάσα» είναι τα Σαββατοκύριακα, τα οποία και πάλι δεν αντισταθμίζουν πλήρως την συνολική απώλεια εσόδων,
Εμπόριο σε κρίση
Τους εμπόρους της Χαλκίδας χτυπά έντονα η πτώση της κατανάλωσης: καταστήματα αδυνατούν να ισορροπήσουν στη σκιά του αυξημένου κόστους λειτουργίας και των φόρων.
Οι λύσεις δεν αντέχουν: ακόμα και με εκπτώσεις, οι προσφορές δεν φέρνουν τους αναγκαίους τζίρους.
Η Χαλκίδα βιώνει φέτος ένα «κατενάτσιο» στην τουριστική και εμπορική δραστηριότητα. Χρειάζεται οριζόντια στήριξη: συντονισμένα marketing, πολιτικές εκπτώσεων, προώθηση τοπικής εμπειρίας και συνεργασία δημόσιου & ιδιωτικού τομέα. Μόνο έτσι μπορεί να αντιμετωπιστεί η κρίση – με στόχο το επόμενο καλοκαίρι να είναι πολύ καλύτερο.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr