«Έφυγε» στα 106 του ο μπάρμπα-Γιάννης Δήμας από το Σημικούκι του Καφηρέα
Γράφει σχετικά με την απώλεια του μπάρμπα-Γιάννη ο Βασίλης Καλαλούγκας ο οποίος μαζί με τον αδελφό του, Μιχάλη Καλαλούγκα είχε κάνει κάποια αφιερώματα στην χαρακτηριστική αυτή μορφή της Νότιας Καρυστίας, τα εξής:
“Έφυγε” από τη ζωή, στις 24 Ιανουαρίου παραμονή του Αγίου Γρηγορίου σε ηλικία 106 ετών, ο “θρυλικός” Μπάρμα-Γιάννης Δήμας από το Σημικούκι Καφηρέα.
“Ήχοι ξεχύθηκαν απ` τον αυλό του Πάνα.
Ήχοι που μόνο αυτός δημιουργεί.
Ήχοι που του κρατούν συντροφιά, τραχείς, ακατέργαστοι
μα ταυτόχρονα γλυκά πρελούδια γεμίζουν τη λιτή ζωή του γέροντα που μετρά το χρόνο σε ξεκουρδισμένα ημιτόνια.”
Kαλό ταξίδι μπάρμπα Γιάννη!


Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr