Με τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2018-19 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρύστου παρουσίασαν στην τοπική κοινωνία της πόλης μια σειρά από εκδηλώσεις στα πλαίσια πολιτιστικού τριημέρου. Τις εκδηλώσεις τίμησε με την παρουσία του ο δήμαρχος Καρύστου Λευτέρης Ραβιόλος.
Με τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2018-19 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρύστου παρουσίασαν στην τοπική κοινωνία της πόλης μια σειρά από εκδηλώσεις στα πλαίσια πολιτιστικού τριημέρου. Τις εκδηλώσεις τίμησε με την παρουσία του ο δήμαρχος Καρύστου Λευτέρης Ραβιόλος.