Στην αποτίμηση των ζημιών μετά την κακοκαιρία προχώρησε ο Δήμος Ιστιαίας Αιδηψού.
Γιάννης Κοντζιάς(δήμαρχος Ιστιαίας Αιδηψού)-<<Η αποτίμηση των ζημιών για τους ελαιοπαραγωγούς και των φυτικό κεφάλαιο για τους συκοπαραγωγούς ξεκίνησε άμεσα από τον ΕΛΓΑ μετά από την κινητοποίηση του Δήμου μας.
Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για τις αποζημιώσεις όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Οι αγρότες μας χρειάζονται στήριξη, αφού σε κάποιες δημοτικές ενότητες, οι ειδικοί μιλούν για ολική καταστροφή.>>
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
