ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διόδια: Ποιοι οδηγοί απαλλάσσονται από την πληρωμή τους
Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι.
Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 όταν και θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων.
Πηγή-newsbeast.gr
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr