Με το διευθυντή των Φυλακών Χαλκίδας, Αθανασίου Σπύρο, συναντήθηκε σήμερα το πρωί Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου, η Δήμαρχος Χαλκιδέων Έλενα Βάκα. Στη συνάντηση συζητήθηκαν η μεταφορά του σωφρονιστικού καταστήματος εκτός πόλεως και η πρόθεση να γίνει κατάστημα έκτισης ποινής για οικονομικά εγκλήματα.
Στόχος των δύο πλευρών είναι η γόνιμη συνεργασία για την ενίσχυση των υποδομών και την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος.
Στο τέλος της συνάντησης, ο Διευθυντής των Φυλακών προσέφερε στη Δήμαρχο μια εικόνα της Παναγίας της Γλυκοφιλούσας, την οποία είχε φτιάξει ένας κρατούμενος των Φυλακών Χαλκίδας.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
