ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στυλίδα: Έκλεισαν την εθνική οδό οι κάτοικοι για το hot spot στον Καραβόμυλο

Στυλίδα: Έκλεισαν την εθνική οδό οι κάτοικοι για το hot spot στον Καραβόμυλο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Τον δρόμο στην είσοδο της Στυλίδας έχουν κλείσει, αυτή την ώρα, οι κάτοικοι της περιοχής για να εκφράσουν την αντίδραση τοςυ στη δημιουργία του νέου hot spot στον Καραβόμυλο.

Οι κάτοικοι βρίσκονται, αυτή την ώρα, στην Εθνική Οδό στον κόμβο της Στυλίδας στο λιμάνι, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μεταφορά μεταναστών στο στρατόπεδο Καραβομύλου, με πανό που γράφουν “OXI HOT-SPOT ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟ”, ενώ κρατούν και μαύρες σημαίες.

Πηγή-https://tvstar.gr

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr