ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα εύσημα απέδωσε ο Δήμαρχος Γ. Ψαθάς σε όσους συμμετείχαν στην Εθελοντική Αιμοδοσία του Δήμου
Δήμαρχος Διρφύων Μεσσαπίων Γεώργιος Ψαθάς
“Πολλά συγχαρητήρια στην Επιτροπή Αιμοδοσίας του Δήμου μας για την μεγάλη επιτυχία στην 8η εθελοντική αιμοδοσία μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πολίτες για την εθελοντική προσφορά τους σε αίμα.”
.

μα .
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr