Φίδι προκάλεσε αναστάτωση σε εστιατόριο της Θεσσαλονίκης-ΦΩΤΟ
Ένα τεράστιο φίδι έκανε την εμφάνιση του τα μεσάνυχτα στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Η υπάλληλος εστιατορίου στην οδό Μητροπόλεως, είδε σε ένα από τα ψυγεία που υπήρχαν στο χώρο, να έχει κουρνιάσει το φίδι που φαίνεται στις επόμενες φωτογραφίες.
Άμεσα τηλεφώνησε στο αφεντικό της, το οποίο μόλις έφτασε στο σημείο έβαλε το ερπετό σε μια σακούλα.
Κάλεσε την Αστυνομία, η οποία με τη σειρά της ειδοποίησε ειδικό ερπετολόγο.




Ο λαφιάτης μπορεί να προκαλεί τρόμο λόγω του μεγέθους του, καθώς είναι το μεγαλύτερο, μαζί με το σαπίτη, φίδι στην Ελλάδα. Ωστόσο είναι ήρεμο και ελάχιστα, ως καθόλου, επιθετικό.
Δεν έχει δηλητήριο και σκοτώνει την τροφή του με περίσφιξη, ενώ είναι εντελώς ακίνδυνο για τον άνθρωπο.
Πηγή: thestival-aftodioikisi.gr
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr