Το Σωματείο Εργαζομένων της ΑΓΕΤ Ηρακλής Αλιβερίου διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία, αυτή την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2019 στο χώρο του εργοστασίου στο Μηλάκι Αλιβερίου, από τις 9:00 το πρωί έως τις 2:00 η ώρα το μεσημέρι.
Η συμμετοχή όλων κρίνεται απαραίτητη για να επιτύχει ο σκοπός της εθελοντικής αιμοδοσίας που είναι η προσφορά ζωής σε όσο το δυνατό περισσότερους συνανθρώπους μας, χρειάζονται!
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr