ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αντιδήμαρχος Κύμης-΄΄Ξεκίνησε η αποκατάσταση του κεντρικού αγωγού ύδρευσης Οξυλίθου΄΄

Αντιδήμαρχος Κύμης-΄΄Ξεκίνησε η αποκατάσταση του κεντρικού αγωγού ύδρευσης Οξυλίθου΄΄

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Ασταμάτητα δουλεύουν τα συνεργεία του Δήμου Κύμης Αλιβερίου προκειμένου να φτιαχτεί το δίκτυο ύδρευσης.

Πιο συγκεκριμένα και όπως δήλωσε ο αντιδήμαρχος Κύμης, Αλέξανδρος Θεοδώρου, ξεκίνησε και γίνεται  άμεση επέμβαση και αποκατάσταση του κεντρικού αγωγού ύδρευσης Οξυλίθου από το συνεργείο ύδρευσης του Δήμου.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr