Ομάδα μελών του Ρουβίκωνα έκανε “παρέμβαση” στο πολιτικό γραφείο του Υπ. Υγείας, Βασίλη Κικίλια σημαίνοντας «συναγερμό» στην Αστυνομία.
Μία γυναίκα χτύπησε το κουδούνι του γραφείου το Υπουργού και ανοίγοντας η συνεργάτιδά του την πόρτα, μπήκαν μέσα στο χώρο τέσσερα άτομα.
Πέταξαν τρικάκια και μπογιές στην πόρτα και αποχώρησαν.
Αστυνομικοί ωστόσο που βρίσκονταν εκεί τους καταδίωξαν και κατάφεραν να συλλάβουν τον έναν εξ αυτών, ο οποίος και οδηγήθηκε στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών.
Πηγή-ant1news.gr
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
