ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα για τον Αυτισμό στο Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα για τον Αυτισμό στο Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα για τον Αυτισμό στο Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου!

Σύλλογος Απανταχού Αγιωργητών Ευβοίας-Ευχαριστούμε θερμά τους Διευθυντές των Σχολείων όλων βαθμίδων εκπαίδευσης του Αυλωναρίου για την ευαισθητοποίηση τους και την επιστημονική ομάδα που φώτισαν το θέμα στην σωστή του διάσταση ο καθένας στο επιστημονικό του πεδίο, τον παιδίατρο Δημήτρη Σπύρου, τον παιδοψυχολόγο Ευάγγελο Αθανασίου, τη Λογοθεραπεύτρια Κατερίνα Μπαρμπούνη, την Εργοθεραπεύτρια Κατερίνα Καναρά, τον πρόεδρο της Εταιρίας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων στην Ελλάδα καθώς και την Βίλλυ Κωτούλα εκπαιδεύτρια στο Κέντρο Ημέρας Σείριος και δημιουργό της ταινίας 《Ρουτίνα》.Επίσης τους Διευθυντές των Σχολείων που χαιρέτησαν την εκδήλωση καθώς και όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ των οποίων ο Αντιπεριφερειάρχης Κωνσταντίνος Βαρδακώστας, ο Γιώργος Παπαδιόχος μέλος του Τ.Σ.Αλιβερίου, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλιβερίου Σοφία Κόλλια Βότση, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αυλωναρίου Παναγιώτα Γκίκα, ο πρόεδρος του Συλλόγου Νέων Αυλωναρίου Σπύρο Μαρούλη.Η ενημέρωση είναι γνώση και η γνώση είναι δύναμη!!Ελπίζουμε να γίνουν τέτοιες ανάλογες ενέργειες και στο μέλλον!

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr