Με Λαμπρότητα εορτάστηκε η Επέτειος της 25ης Μαρτίου στην Άνω Βάθεια του Δήμου Ερέτριας στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου παρουσία των μικρών μαθητών όπου παρακολούθησαν την Θεία Λειτουργία και την Δοξολογία εν συνεχεία στο Ηρώο τελέσθηκε Επιμνημόσυνη Δέηση των Πεσόντων από τον πρωτοπρεσβύτερο πατέρα Γεώργιο Παπαχαράλαμπο και τον Εφημέριο Σακελλάριο Πατέρα Δημήτριο Αργύρη αναγνώσθηκαν ποιήματα από τα παιδιά του Κατηχητικού της Ενορίας του Αγίου Νικολάου Άνω Βάθειας. Στις ως Άνω ακολουθίες παρέστησαν η Πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου κ. Μαρία Φουσέκα ο Πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Ανω Βάθειας κ Νικόλαος Αργύρης και οι εθελοντές δασοπυροσβέστες Αμαρύνθια Αρτεμις.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
