Ο Πρόεδρος του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλιβερίου & περιχώρων κ.Δημήτρης Κέκης και μέσα από την προσωπική του σελίδα στο διαδίκτυο, προσκαλεί τους κυνηγούς να σεβαστούν την φύση κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο.
‘ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΎ ΣΥΛΛΌΓΟΥ, ΣAΣ ΠAPAKAΛΕΙ TOYΣ MHNEΣ AΠPIΛIO-MAIO NA AΦHΣETE THN ΦYΣH KAI TA ΘHPAMATA NA KANOYN TO EPΓO TOYΣ ΓIA NA EXOYN OΣO TO ΔYNATΩN KAΛYTEPH ANAΠAPAΓΩΓH. ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΘΉΡΑΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.
EYXAPIΣTOYME”
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
