ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μνημόσυνο για τους Πεσόντες του Λιγνιτωρυχείου Μπρινιά Αγίου Λουκά
Σάββατο 11 Μαΐου 2019 πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο ετήσιο Μνημόσυνο για τους Πεσόντες του Λιγνιτωρυχείου Μπρινιά Αγίου Λουκά του Δήμου Κύμης Αλιβερίου.
Στη συνέχεια ακολούθησε κατάθεση στεφάνων από τα σωματεία των συνταξιούχων ΔΕΗ.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr