Ο δήμος Κύμης-Αλιβερίου και συγκεκριμένα ο δήμαρχος Θανάσης Μπουραντάς πιστός στις δεσμεύσεις του, ξεκίνησε τα προγραμματισμένα έργα ανάπλασης στην κεντρική πλατεία του χωριού του Αγίου Λουκά.
Αξίζει να θυμίσουμε ότι το συγκεκριμένο έργο έπρεπε να έχει ξεκινήσει πριν το καλοκαίρι όπως είχε αναφέρει ο δήμαρχος κατά την προεκλογική του ομιλία αλλά το καθυστέρησαν με σκοπό να διαφυλάξουν την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων εστίασης της πλατείας, τα οποία συγκεντρώνουν πάρα πολλούς επισκέπτες όλες τις ημέρες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
