Ολονύκτια μάχη έδωσε η Πυροσβεστική στο Δάσος της Στροφυλιάς . Συνεχείς αναζωπυρώσεις- “Στάχτη” πάνω από 2.000 στρέμματα- Επί τόπου από την πρώτη στιγμή ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα υπήρξε νέα αναζωπύρωση στο δάσος του Κουνουπέλιου,αλλά μετά την έγκαιρη παρέμβαση των ισχυρών πυροσβεστικών δυνάμεων η φωτιά φαίνεται να οριοθετείται. Πάντως, η καταστροφή είναι τεράστια . Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις περισσότερα από 2000 στρέμματα παρθένο δάσος έχουν γίνει στάχτη και η φωτιά συνεχίζει την καταστροφική της πορεία.
Νεότερο 21.42: Η φωτιά από το απόγευμα καίει ανεξέλεγκτη στο δάσος του Κουνουπελίου, στην ευρύτερη περιοχή της Στροφυλιάς, κινούμενη προς την περιοχη Φάλαρι. Το προστατευόμενο διαμάντι της Πελοποννήσου γίνεται στάχτη…
Οι επίγειες δυνάμεις της πυροσβεστικής συνεχίζουν τη μάχη τους που φαίνεται ότι θα είναι δύσκολη και θα κρατήσει όλη τη νύχτα.
Όπως δήλωσε αργά το απόγευμα, στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, το πύρινο μέτωπο βρίσκεται ανάμεσα στις περιοχές Κουνουπελίου και Λάππα, όπου περισσότεροι από 50 πυροσβέστες με πάνω από 25 οχήματα προσπαθούν να θέσουν την φωτιά υπό έλεγχο.
Παράλληλα, τονίζει ότι έχει γίνει μεγάλη κινητοποίηση για την αντιμετώπιση της φωτιάς, αφού, εκτός από τα πυροσβεστικά μέσα, στο έργο της κατάσβεσης μετέχουν ακόμη μηχανήματα της περιφέρειας και των δήμων.
Πηγή-tempo24.news
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
