Ποιες ώρες θα μείνει η Αθήνα χωρίς ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ την Παρασκευή
Χωρίς μετρό και τραμ θα μείνει η πρωτεύουσα για κάποιες ώρες μεθαύριο Παρασκευή (14 Ιουνίου) λόγω συνελεύσεων των εργαζομένων.
Ειδικότερα, χωρίς μετρό θα είναι η Αθήνα από τις 12:00 έως τις 18:00, προκειμένου να πραγματοποιήσει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών γενική συνέλευση των µελών του.
Το ΔΣ του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής αποφάσισε στάση εργασίας από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, λόγω έκτακτης γενικής συνέλευσης.
ΠΗΓΗ newsbeast.gr
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr