EVIMA.GR / ΚΟΙΝΩΝΙΑ / Στην τέλεση του Ευχελαίου στον Ι. Ν. Αγίων Αναργύρων του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδος η Μιτζιφίρη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην τέλεση του Ευχελαίου στον Ι. Ν. Αγίων Αναργύρων του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδος η Μιτζιφίρη
EVIMA TEAM
Τη Μεγάλη Τετάρτη 24 Απριλίου 2019 το πρωί η υποψήφια Δήμαρχος και επικεφαλής του συνδυασμού Δύναμη Ευθύνης Ελένη Μιτζιφίρη μαζί με συνεργάτες της και υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους παραβρέθηκαν στην τέλεση του Ευχελαίου στον Ι. Ν. Αγίων Αναργύρων του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδος. Ακολούθησε επίσκεψη στους χώρους του Νοσοκομείου και συζήτηση με εργαζόμενους και επισκέπτες για τα προβλήματα […]
Τη Μεγάλη Τετάρτη 24 Απριλίου 2019 το πρωί η υποψήφια Δήμαρχος και επικεφαλής του συνδυασμού Δύναμη Ευθύνης Ελένη Μιτζιφίρη μαζί με συνεργάτες της και υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους παραβρέθηκαν στην τέλεση του Ευχελαίου στον Ι. Ν. Αγίων Αναργύρων του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδος. Ακολούθησε επίσκεψη στους χώρους του Νοσοκομείου και συζήτηση με εργαζόμενους και επισκέπτες για τα προβλήματα που υπάρχουν.