Ξεκίνησαν από σήμερα Παρασκευή 22 Μαρτίου οι εκδηλώσεις στη Χαλκίδα για τον γιορτασμό της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου του 1821
Στις 11 το πρωί ,πραγματοποιήθηκε προσκύνημα σπουδαστών, μαθητών, προσκόπων και οδηγών στο Μνημείο των Ηρώων, ενώ τελέστηκε Επιμνημόσυνη Δέηση στο Ηρώο των Πεσόντων.
ΦΩΤΟ-Νίκος Παπάνταζης
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr
