ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χαλκίδα-Αποχαιρετιστήριο Ελληνικό γλέντι στους μαθητές και καθηγητές του προγράμματος Erasmus +

Χαλκίδα-Αποχαιρετιστήριο Ελληνικό γλέντι στους μαθητές και καθηγητές του προγράμματος Erasmus +

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Αποχαιρετιστήριο Ελληνικό γλέντι στους μαθητές και καθηγητές του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus +, από το 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Lucy.

Το χορευτικό τμήμα της Ξυρόβρυσης υπό τις οδηγίες του δάσκαλου χορού κου Δημήτρη Ελευθερίου, χόρεψε χορούς της Εύβοιας.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η Δήμαρχος Χαλκίδας Έλενα Βάκα, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού,Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννης Νέζης η πρόεδρος του ΔΟΑΠΠΕΧ Ελένη Αιδίνη, η πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Ελένη Μιτζιφίρη και η σύμβουλος της κοινότητας Μαίρη Βαρτζη.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr