Αποχαιρετιστήριο Ελληνικό γλέντι στους μαθητές και καθηγητές του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus +, από το 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Lucy.
Το χορευτικό τμήμα της Ξυρόβρυσης υπό τις οδηγίες του δάσκαλου χορού κου Δημήτρη Ελευθερίου, χόρεψε χορούς της Εύβοιας.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η Δήμαρχος Χαλκίδας Έλενα Βάκα, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού,Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννης Νέζης η πρόεδρος του ΔΟΑΠΠΕΧ Ελένη Αιδίνη, η πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Ελένη Μιτζιφίρη και η σύμβουλος της κοινότητας Μαίρη Βαρτζη.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr