ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χαλκίδα: Έπεσε το πρώτο πρόστιμο για ψησταριά

Χαλκίδα: Έπεσε το πρώτο πρόστιμο για ψησταριά

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Σήμερα “έπεσε” το πρώτο πρόστιμο για άσκοπη χρήση ψησταριάς.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του AliveriPress τσουχτερό πρόστιμο επιβλήθηκε σε κάτοικο της Χαλκίδας, ο οποίος άναψε την ψησταριά του με… “παρέα”.
Μάρτυρας αναφέρει:
“Εμφανίστηκαν τρεις μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ και συνέλαβαν τον παραβάτη. Του επέβαλαν πρόστιμο που κυμαίνεται στα 1500 με 2000 ευρώ”.
Περισσότερα σε λίγο…
Πηγή – aliveripress.gr

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr