ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμος Ερέτριας – Ανάβει το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου

Δήμος Ερέτριας – Ανάβει το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου στην Πλατεία ηρώων γιορτάζουμε όλοι παρέα το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου της Ερέτριας.

#Το_ταχυδρομείο_των_ευχών περιμένει μικρούς και μεγάλους στη κεντρική πλατεία Ερέτριας.

Φυσικά οι αγαπημένοι βοηθοί του Αγίου Βασίλη ανέθεσαν σε όλους τους συλλόγους και στο ΝΠΔΔ “Ο Δαφνηφόρος Απόλλων ” να σας διασκεδάσουν με:

Γλυκά, τραγούδια, χορό, ζεστό κακάο και κρασί το Mikey και τη παρέα του Το Δέντρο των ευχών και πολλά πολλά άλλα! Μη το χάσετε!!!!

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr