ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δημόσιο: Στο εδώλιο πολύτεκνη που κατηγορείται για πλαστό απολυτήριο

Δημόσιο: Στο εδώλιο πολύτεκνη που κατηγορείται για πλαστό απολυτήριο
Ενώπιον της Δικαιοσύνης παραπέμφθηκε 46χρονη κατηγορούμενη για χρήση πλαστού απολυτηρίου γυμνασίου, προκειμένου να βρει δουλειά. Συγκεκριμένα, η 46χρονη, η οποία είναι διαζευγμένη και μητέρα τριών παιδιών, κατηγορείται ότι στον φάκελο που υπέβαλε για την πρόσληψή της μέσω ΑΣΕΠ σε νοσηλευτικό ίδρυμα της περιοχής της συμπεριλαμβανόταν και απολυτήριο γυμνασίου, το οποίο ήταν πλαστό, καθώς δεν είχε […]

Ενώπιον της Δικαιοσύνης παραπέμφθηκε 46χρονη κατηγορούμενη για χρήση πλαστού απολυτηρίου γυμνασίου, προκειμένου να βρει δουλειά. Συγκεκριμένα, η 46χρονη, η οποία είναι διαζευγμένη και μητέρα τριών παιδιών, κατηγορείται ότι στον φάκελο που υπέβαλε για την πρόσληψή της μέσω ΑΣΕΠ σε νοσηλευτικό ίδρυμα της περιοχής της συμπεριλαμβανόταν και απολυτήριο γυμνασίου, το οποίο ήταν πλαστό, καθώς δεν είχε ολοκληρώσει τις σπουδές της στο σχολείο αυτό. Η ίδια φέρεται ότι προσκόμισε το ίδιο έγγραφο για την εγγραφή και τη φοίτησή της και στη σχολή βοηθών νοσηλευτών αλλά και για την πρόσληψή της στο Δημόσιο. Υπολογίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν, η «ζημιά» που θα απέφερε στο Δημόσιο θα έφτανε τα 95.000 ευρώ.

Πηγη-aftodioikisi.gr

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr