Στην αίθουσα του Ιερού Ναού του Αγίου Κωνσταντίνου Καράβου αμέσως μετά τη θεία λειτουργία και την ακολουθία του Μεγάλου Αγιασμό ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καρυστίας και Σκύρου κκ Σεραφείμ έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα του Ναού παρουσία πιστών, του ιερού κλήρου και του υπεύθυνου της ομάδας διάσωσης Εύβοιας sar 312, Νίκου Αποστόλου.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr