ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καταδίκη 57 αγροτών από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις ΟΠΕΚΕΠΕ

Καταδίκη 57 αγροτών από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις ΟΠΕΚΕΠΕ
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών έκρινε ένοχους 57 αγρότες από την Κρήτη, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, για παράνομη είσπραξη ευρωπαϊκών αγροτικών επιδοτήσεων μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Κατά πλειοψηφία, το δικαστήριο αθώωσε μία παραγωγό, κάνοντας δεκτό τον ισχυρισμό της ότι έχει αρθεί το αξιόποινο, επειδή είχε επιστρέψει το ποσό που είχε λάβει μαζί με τους αναλογούντες τόκους, το οποίο υπολογίζεται περίπου στις 30.000 ευρώ.

Για ορισμένους από τους καταδικασθέντες, έγινε τροποποίηση των κατηγοριών και αναπροσαρμογή προς τα κάτω των ποσών που αναφέρονταν στο αρχικό κατηγορητήριο.

Σύμφωνα με την κατηγορία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, οι εμπλεκόμενοι φέρονται να είχαν δηλώσει εκτάσεις στην Καστοριά ως βοσκοτόπια και καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου, προκειμένου να λάβουν επιδοτήσεις που δεν δικαιούνταν.

Οι κατηγορούμενοι δεν εμφανίστηκαν στο δικαστήριο και εκπροσωπήθηκαν από τους δικηγόρους τους, οι οποίοι ζήτησαν την αναγνώριση ελαφρυντικών.

Η διαδικασία διακόπηκε και θα συνεχιστεί την 1η Ιουλίου, οπότε το δικαστήριο θα αποφανθεί για τα ελαφρυντικά και τις ποινές που θα επιβληθούν.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr