ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Γ.Ν.Χαλκίδας-Τι ευχήθηκε ο πρόεδρος-[ΦΩΤΟ]

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Γ.Ν.Χαλκίδας-Τι ευχήθηκε ο πρόεδρος-[ΦΩΤΟ]

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους έκοψαν χθες οι εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδας. \

Ο πρόεδρος Γιάννης Αγγελάτος ευχήθηκε σε όλους καλή χρονιά με υγεία και ελπίδα ότι ο κλάδος τους θα αποκτήσει αυτά για τα οποία αγωνίζεται.

Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά στο μουσικό μεζεδοπωλείο Άσπρος Γάτος στη Χαλκίδα.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr