ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κορονοϊός: Σε κρίσιμη κατάσταση και διασωληνομένο το μωρό από την Ξάνθη [Βίντεο]

Κορονοϊός: Σε κρίσιμη κατάσταση και διασωληνομένο το μωρό από την Ξάνθη [Βίντεο]

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του evima.gr στην Google

Σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση και διασωληνωμένο το μωρό 15 μηνών από την Ξάνθη στο Ιπποκράτειο, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

Οι γιατροί στο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης δίνουν κυριολεκτικά μάχη για να το κρατήσουν στη ζωή.

Το μόνο θετικό της υπόθεσης, σύμφωνα με τους γιατρούς, είναι ότι η κατάσταση της υγείας του παιδιού είναι σταθερή.

Οι μητέρες των παιδιών δεν έχουν παρουσιάσει κανένα σύμπτωμα Covid-19 και υποβλήθηκαν σε διαγνωστικό τεστ για να διαφανεί εάν νοσούν από την ιογενή επιδημία.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr