Ρεπορτάζ evima.gr: Περιορισμένη η κίνηση στην Αβάντων – Έλεγχοι της αστυνομίας σε μαγαζιά και πολίτες (pics)
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ρεπορτάζ evima.gr: Περιορισμένη η κίνηση στην Αβάντων – Έλεγχοι της αστυνομίας σε μαγαζιά και πολίτες (pics)

Το evima.gr βρέθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης 14 Απριλίου στην κεντρική αγορά της Χαλκίδας, αποτυπώνοντας την κίνηση στα μαγαζιά.

Οι καταναλωτές μπορούν ξανά να πάνε στα μαγαζιά μόνο με ραντεβού και αφού έχουν στείλει sms στο 13032, ενώ για τις αγορές τους θα έχουν στην διάθεσή τους μόνο τρεις ώρες και αυτό μία φορά την ημέρα.

Οι πρώτες ημέρες επαναλειτουργίας  των εμπορικών καταστημάτων και ο φωτογραφικός φακός του evima.gr βρέθηκε στην Αβάντων για να αποτυπώσει την κίνηση. Όπως θα δείτε, η κίνηση στα μαγαζιά μέχρι στιγμής είναι περιορισμένη. Ωστόσο όπως θα δείτε παρών ήταν σε αρκετά σημεία η Αστυνομία, η οποία πραγματοποιούσε ελέγχους τόσο στα μαγαζιά, όσο και στους πολίτες, με την πλειοψηφία να τηρεί τα μέτρα.

Πώς πηγαίνουμε για ψώνια

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση, οι επισκέψεις των καταναλωτών στα εμπορικά καταστήματα θα γίνονται μόνο με ραντεβού και με τη χρήση sms στον αριθμό 13032 για διάστημα τριών ωρών και μία φορά την ημέρα.

SMS στο 13032

Δηλαδή, κάθε άτομο αποστέλλει κενό μήνυμα (SMS) μέσω του κινητού του τηλεφώνου με αποδέκτη τον πενταψήφιο κωδικό αριθμό 13032. Στη συνέχεια θα λαμβάνει γραπτό απαντητικό μήνυμα που επιβεβαιώνει τη δυνατότητα μετακίνησης για διάστημα τριών ωρών από τη λήψη του απαντητικού μηνύματος, εφόσον το άτομο που αποστέλλει το μήνυμα δεν έχει ήδη μετακινηθεί για τον ίδιο λόγο εντός του ίδιου εικοσιτετραώρου.

Κατά τη μετακίνησή του, κάθε άτομο οφείλει να φέρει μαζί του υποχρεωτικά την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο και να είναι σε θέση να επιδεικνύει το απαντητικό μήνυμα, με το οποίο επιβεβαιώνεται η δυνατότητα μετακίνησης, στο κινητό τηλέφωνό του. Για τον σκοπό της τήρησης της δυνατότητας μετακίνησης μόνο μία φορά την ημέρα και προς διασφάλιση της προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα στοιχεία του μηνύματος τηρούνται μόνο μέχρι τη λήξη του εικοσιτετραώρου στο οποίο αφορά το μήνυμα.

Για την προμήθεια αγαθών μέσω της διαδικασίας προαγοράς/προεπιλογής με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για παραλαβή/αγορά εκτός καταστήματος (click away) ή μέσω καθορισμού ραντεβού με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για παραλαβή/αγορά εντός καταστήματος (click inside), ο πολίτης υποχρεούται να φέρει επιπρόσθετα ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο ή σχετικό τηλεπικοινωνιακό μήνυμα ή το αποδεικτικό της ψηφιακής πλατφόρμας e-Καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Πως θα γίνεται η παραλαβή των προϊόντων

Σε ό,τι αφορά στο μήνυμα, θα πρέπει να υπάρχει καταχώριση της παραγγελίας/ραντεβού από την επιχείρηση και αποστολή στον πελάτη είτε ηλεκτρονικού αποδεικτικού εγγράφου της αγοράς (προπληρωμένη παραγγελία), ή του ραντεβού, είτε μηνύματος SMS που φέρει τα εξής στοιχεία: επωνυμία, διεύθυνση και ΑΦΜ της επιχείρησης, καθώς και το χρονικό διάστημα παραλαβής.

Η παραλαβή θα πρέπει να γίνει από ένα άτομο και η πληρωμή μόνο ηλεκτρονικά ή με POS κατά την παραλαβή.

Επίσης, η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αναρτά με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο τον μέγιστο αριθμό καταναλωτών που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του καταστήματος, τηρουμένης της αναλογίας ενός ατόμου ανά 25 τ.μ., με μέγιστο αριθμό τα 20 άτομα.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr